Re: [7ο] Στοιχεία Μηχανολογικού Εξοπλισμού (2017-18)

#21
Iwanna_K έγραψε:
Aoratos έγραψε:
panos12 έγραψε:
Antonyd έγραψε:Νομίζω ότι από την καταστατική των αερίων βρίσκεις το μικρο v1 από το β ερώτημα έχεις βρει το μεγάλο V1 οπότε βρίσκει την μάζα V1=v1*m.
Έπειτα το μεγάλο Wκαθ=m*wκαθ. Οπότε βρίσκεις το μικρό wκαθ=qh-ql και έτσι το υπολογίζεις (νομίζω :p) .

Δεν εχει να κανει με τις στροφες;;Δηλαδη πολλαπλασιαζει το καθαρο εργο με τις στροφες της αντλιας;;

Πρέπει να λύνεται έτσι:
P=W*f/a
P: η ζητούμενη ισχύς
W: το καθαρό ολικό έργο ανά κύκλο
f: οι στροφές ανά λεπτό
α: οι στροφές του στροφαλοφόρου άξονα ανά κύκλο (2 για τετράχρονους, 1 για δίχρονους κυλίνδρους)
Αν οι στροφές του κινητήρα ταυτίζονται με τις στροφές του άξονα (ισχύει νομίζω), τότε η ισχύς έχει σωστές μονάδες.
Στο ένα τμήμα φέτος σε ένα παρόμοιο παράδειγμα είχε χρησιμοποιηθεί ο τύπος P=W*f, που αφήνει όμως ερωτηματικά στο κομμάτι των μονάδων.

Νομίζω ότι υπολογίζεται ως:
P=W*N=w*m*N/60
όπου P η καθαρή ισχύς, w το καθαρό έργο ανά μονάδα μάζας(kJ/kg), m η μάζα του αέρα(kg) και Ν ο αριθμός στροφών(rpm)
και η διαίρεση με το 60, για να γίνουν τα min, sec.

Άρα έχεις απλά θεωρήσει ότι ένας θερμοδυναμικός κύκλος του κινητήρα αντιστοιχεί σε μια στροφή του, σωστά;

Re: [7ο] Στοιχεία Μηχανολογικού Εξοπλισμού (2017-18)

#22
Aoratos έγραψε:
Iwanna_K έγραψε:
Aoratos έγραψε:
panos12 έγραψε:Δεν εχει να κανει με τις στροφες;;Δηλαδη πολλαπλασιαζει το καθαρο εργο με τις στροφες της αντλιας;;

Πρέπει να λύνεται έτσι:
P=W*f/a
P: η ζητούμενη ισχύς
W: το καθαρό ολικό έργο ανά κύκλο
f: οι στροφές ανά λεπτό
α: οι στροφές του στροφαλοφόρου άξονα ανά κύκλο (2 για τετράχρονους, 1 για δίχρονους κυλίνδρους)
Αν οι στροφές του κινητήρα ταυτίζονται με τις στροφές του άξονα (ισχύει νομίζω), τότε η ισχύς έχει σωστές μονάδες.
Στο ένα τμήμα φέτος σε ένα παρόμοιο παράδειγμα είχε χρησιμοποιηθεί ο τύπος P=W*f, που αφήνει όμως ερωτηματικά στο κομμάτι των μονάδων.

Νομίζω ότι υπολογίζεται ως:
P=W*N=w*m*N/60
όπου P η καθαρή ισχύς, w το καθαρό έργο ανά μονάδα μάζας(kJ/kg), m η μάζα του αέρα(kg) και Ν ο αριθμός στροφών(rpm)
και η διαίρεση με το 60, για να γίνουν τα min, sec.

Άρα έχεις απλά θεωρήσει ότι ένας θερμοδυναμικός κύκλος του κινητήρα αντιστοιχεί σε μια στροφή του, σωστά;

Ναι... η αλήθεια είναι ότι δεν το σκέφτηκα παραπάνω γιατί έτσι μου έβγαιναν οι μονάδες. Προφανώς δεν είμαι σίγουρη για την ορθότητα της σχέσης που χρησιμοποίησα :razz:
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες