Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Θερμοδυναμική Χημικής Μηχανικής
Σύνολο ψήφων: 14 (22%)
Φαινόμενα Μεταφοράς Ι
Σύνολο ψήφων: 15 (23%)
Οργανική Χημεία ΙΙ
Σύνολο ψήφων: 7 (11%)
Φυσικοχημεία ΙΙΙ
Σύνολο ψήφων: 12 (19%)
Στατιστική για Μηχανικούς
Σύνολο ψήφων: 7 (11%)
Υπολογιστικές Μέθοδοι για Μηχανικούς
Σύνολο ψήφων: 9 (14%)
Σύνολο ψήφων: 64

Πώς σας φάνηκε το 4ο εξάμηνο;

#1
Ποιες οι εντυπώσεις σας από το 4ο εξάμηνο; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε;

Τώρα που τελείωσε και η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 6 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα επιλογής που δε συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους.

Re: Πώς σας φάνηκε το 4ο εξάμηνο;

#2
Γενικά είχε πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα και μάλιστα μερικά πολύ σημαντικά για τον ΧΜ. Ειδικά η παρουσία των Φαινομένων Μεταφοράς δικαιολόγησε για ποιο λόγο διδασκόμαστε Μαθηματικά. Επίσης, τα μαθηματικα ΙV πιο ενδιαφέροντα σε σχέση με τα Ι,ΙΙ .Αρκετά σπαστικό, και ειδικά στην εξεταστική, τα διπλά μαθήματα (πιθανότητες-αριθμητική ανάλυση και χημική κινητική-ηλεκτροχημεία). Θεωρώ πως ήταν το πιο φορτωμένο εξάμηνο μέχρι τώρα, όσον αφορά τις εργασίες και τα εργαστήρια. Σε συνδυασμό με τις καταλήψεις κάποια στιγμή τρέχαμε και δεν προλαβαίναμε

Re: Πώς σας φάνηκε το 4ο εξάμηνο;

#3
Αρκετά ενδιαφέρον από πλευράς μαθημάτων, ίσως και περισσότερο από το 3ο. Πολύ ωραίο ήταν το μάθημα "Θερμοδυναμική Χημικής Μηχανικής"και όχι ιδιαίτερα απαιτητικό από άποψη διαβάσματος.Η Ηλεκτροχημεία άκρως ενδιαφέρουσα αλλά λίγο εκνευριστικό το τυπολόγιο της. Σίγουρα ήταν απαιτητικό σαν εξάμηνο κυρίως εξαιτίας προβλημάτων διαχείρισης χρόνου που προέκυψαν από τα πολλά εργαστήρια που έπρεπε να πραγματοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα και την εκπόνηση των αντίστοιχων εργασιών.
Jealousy is the fear or apprehension of superiority: envy our uneasiness under it.
-William Shenstone

Re: Πώς σας φάνηκε το 4ο εξάμηνο;

#4
Πρόκειται, κατά τη γνώμη μου, για το μέχρι τώρα πιο ενδιαφέρον από άποψης μαθημάτων εξάμηνο. Τα μαθήματα που θεωρούσα πιο... "συναρπαστικά" (ας μου επιτραπεί η χρήση αυτής της έκφρασης), ήταν η Θερμοδυναμική ΧΜ και τα Φαινόμενα Μεταφοράς. Ήταν και πολύ ενδιαφέροντα από άποψη θεωρίας αλλά και από πλευρά υπολογιστικών εργαστηρίων. Μου άρεσε επίσης το μάθημα της Επιχειρησιακής Έρευνας, αν και θα ήθελα να εμπλουτίσουμε λίγο τη διδασκαλία (ίσως με το να βλέπαμε τις μαθηματικές σχέσεις που "κρύβονται" πίσω από τις διάφορες μεθόδους που μάθαμε).
Όσον αφορά τα υπόλοιπα μαθήματα, θεωρώ πως είναι κρίμα να μη γίνονται εργαστήρια Οργανικής ΙΙ. Θα ήταν ενδιαφέρον και ιδιαίτερα διδακτικό να γίνουν έστω και 2-3 πειράματα ώστε να δούμε στην πράξη τους μηχανισμούς και τις αντιδράσεις που απλά γράφονται στον πίνακα.
Επίσης συμφωνώ με τον dodo για αυτό που είπε για τα διπλά μαθήματα. Είναι, κατά τη γνώμη μου πάντα, τουλάχιστον αντιπαιδαγωγικό να συγχωνεύονται στο ίδιο μάθημα δυο μεταξύ τους αρκετά άσχετα αντικείμενα, υπό την ομπρέλα ενός γενικότερου τίτλου (π.χ Μαθηματικά).
Τέλος, συνηγορώ με τους προλαλήσαντες στο θέμα του χρόνου. Πραγματικά κάναμε έναν αγώνα δρόμου ώστε να παραδίδουμε εργασίες εντός των προθεσμιών...
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.

Απορίες για 4ο εξάμηνο

#5
Καλησπέρα :) (Δεν ξέρω αν εδώ είναι το σωστό μέρος....)

Επειδή τώρα μπαίνουμε στο 4 εξάμηνο το οποίο αν δεν κάνω λάθος είναι από τα δύσκολα της σχολής θα ηθελα μερικές συμβουλες για να περάσει λιγάκι πιο ανώδυνα αλλα ουσιαστικά.
1) στα Φαινόμενα Μεταφοράς καλύτερος ο κοσμήτορας ή ο άλλος καθηγητής?
2) Η κυρία Δημοτικάλη είναι γενικά καλή? Γιατί ο Πολυμενης δεν μου πολυαρεσει......
3) Όσον άφορα τα επιλογής ωραίο φαίνεται η κατεργασία επιφανειών άλλα έχει 200 σελ ύλη αν είδα καλά ,εσείς τι προτείνεται?
4) Όσον άφορα τα αγγλικά χρειάζονται παρακολουθησή ή κάτι συγκεκριμένο?

Αν έχετε τπτα άλλο πείτε το :D

Ευχαριστώ πολύ :bigbeer:

Re: Απορίες για 4ο εξάμηνο

#6
Λοιπόν έχουμε και λέμε

1)Το ποιος είναι καλύτερος είναι σχετική εννοιά.. Εγώ προσωπικά είχα προσπαθήσει να παρακολουθήσω τον κυριο κοσμήτορα στις πρώτες διαλέξεις, αλλά τελικά κατέληξα να παρακολουθώ τον κο Λυμπεράτο. Γενικώς ίσως να μην είμαι και αντικειμενικός, αλλά θεωρώ ότι οι διαλέξεις του είναι πιο "συγκροτημένες" και σαφείς, ενω΄του κου κοσμήτορα πιο ας μου επιτραπεί ο όρος "θεωρητικομαθηματικούρες" και δεν ξέρω αν στο τέλος καταλαβαίνεις πιο "ουσιαστικά" το μάθημα.. Πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου βέβαια..
2)Όσον αφορά στη κα Δημοτίκαλη. Πάλι σχετική έννοια το καλή. Σίγουρα παρακολουθώντας την θα μάθεις τα βασικά της κινητικής, αλλά μην περιμένεις τπτ εξτριμ. Γενικώς από την κινητική έτσι όπως γίνεται στη σχολή μας, μην περιμένεις τπτ το τρομερό. Τα βασικά πρόσεξε να μάθεις καλά, και τα πιο advanced θα τα μάθεις σε άλλα μαθήματα :P
3)Από επιλογής, είχα πάρει χημεία και τεχνολογία μετάλλων. Απαλλακτική εργασία, όχι τπτ τρομερό στις διαλέξεις, βέβαια σε σχέση με άλλες επιλογές μου σε άλλα εξάμηνα, θα το έκρινα ικανοποιητικό ως μάθημα. Για την κατεργασία επιφανειων, δεν έχω ακούσει τα καλύτερα να σου πω την αλήθεια...
4)Αγγλικά, το μόνο που χρειάζεται είναι η κα Τόγια πρέπει να καταλάβει ότι δεν είμαστε αγγλική φιλολογία για να μας βάζει εργασίες να μετατρέπουμε κείμενα από informal σε formal και να σχολιάζουμε το ύφος του συγγραφέα, καθώς και να μάθει το ακριβή ορισμό από ορισμένες έννοιες, αλλά κατά τα άλλα δεν είναι τπτ το τρομερό. αχρείαστο μάθημα, τα φυλλάδια που θα ανεβάσει να διαβάσετε στο τέλος και θα είστε κεκαλυμμένοι..

Αυτά.. Βαρύ εξαμηνο, διαχειριστείτε σωστά το χρόνο σας!!!!! (βέβαια έρχονται χειρότερα, μουαχαχαχαχα :P)
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Απορίες για 4ο εξάμηνο

#7
Να πω κι εγώ την άποψή μου για το 3 και το 4.
3) Εγώ από επιλογής είχα πάρει κατεργασία επιφανειών επειδή με ενδιέφερε και μπορώ να πω ότι τελικά μου άρεσε. Μη σε φοβίζει η ύλη, στο τέλος η καθηγήτρια τονίζει που να εστιάσουν οι φοιτητές και με λίγο διάβασμα θα πάρεις και καλό βαθμό. Επίσης, ένα από τα καλά του μαθήματος είναι ότι περιλαμβάνει και κάποιες επισκέψεις στο εργαστήριο όπου μπορείς να δεις πώς γίνονται στην πράξη οι επιμεταλλώσεις. Φυσικά το εργαστήριο ούτε υποχρεωτικό είναι ούτε χρειάζεται να κάνεις κάποια αναφορά πάνω σε αυτό.

4) Αυτό που χρειάζεται στα αγγλικά είναι να κάνεις κάτι ηλεκτρονικά τεστάκια και κάποιες εργασίες, σαν αυτές που ανέφερε ο KiritoShu, για να μπορείς στην εξέταση να δώσεις με άριστα το 10. Κατά τα άλλα, να μάθεις το λεξιλόγιο των κειμένων. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι χρειάζεται παρακολούθηση, απλά να έχεις μια επαφή για να ξέρεις τι εργασίες πρέπει να παραδώσεις κ.λπ.
Study at ΕΜΠ they said... It will be fun they said...

Re: Απορίες για 4ο εξάμηνο

#9
Nickk έγραψε:
4) Αυτό που χρειάζεται στα αγγλικά είναι να κάνεις κάτι ηλεκτρονικά τεστάκια και κάποιες εργασίες, σαν αυτές που ανέφερε ο KiritoShu, για να μπορείς στην εξέταση να δώσεις με άριστα το 10. Κατά τα άλλα, να μάθεις το λεξιλόγιο των κειμένων. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι χρειάζεται παρακολούθηση, απλά να έχεις μια επαφή για να ξέρεις τι εργασίες πρέπει να παραδώσεις κ.λπ.


Αυτα τα ηλεκτρονικα τεστ που αναφερεις, που τα βρισκεις; Τα ανεβαζει η καθηγητρια;

Re: Απορίες για 4ο εξάμηνο

#10
CtellaGnd έγραψε:
Nickk έγραψε:
4) Αυτό που χρειάζεται στα αγγλικά είναι να κάνεις κάτι ηλεκτρονικά τεστάκια και κάποιες εργασίες, σαν αυτές που ανέφερε ο KiritoShu, για να μπορείς στην εξέταση να δώσεις με άριστα το 10. Κατά τα άλλα, να μάθεις το λεξιλόγιο των κειμένων. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι χρειάζεται παρακολούθηση, απλά να έχεις μια επαφή για να ξέρεις τι εργασίες πρέπει να παραδώσεις κ.λπ.


Αυτα τα ηλεκτρονικα τεστ που αναφερεις, που τα βρισκεις; Τα ανεβαζει η καθηγητρια;

Σε παραπέμπω στις Οδηγίες Συμμετοχής στο Ηλεκτρονικό Τεστ που υπάρχουν και στο forum.

edit: πρόσθεσα το σύνδεσμο που κατεβάζεις τις οδηγίες κατευθείαν
Study at ΕΜΠ they said... It will be fun they said...
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης