Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.

#1
Εμένα αυτή είναι η λογική μου που παρουσιάζω πάρα κάτω. Δείχνω ένα σχέδιο το οποίο έχει δύο διαφορετικούς φορείς και εξηγώ που και γιατί δημιουργείται η αστοχία στον κάθε ένα και λέω και την λύση του προβλήματος. Και εσείς
( πολιτικοί μηχανικοί ) έχετε μηχανισμούς εξίσωσης της ισορροπίας και εγώ απλά σας δίνω ένας πρόσθετο μηχανισμό ώστε και οι δύο μαζί να νικήσουν μια για πάντα τον κοινό μας αντίπαλο που είναι ο σεισμός.
Η ροπή ανατροπής δεν υφίσταται μόνο σαν ολική ανατροπή ενός υψηλόκορμου κτιρίου Η ροπή ανατροπής υφίσταται και σε κάθε ένα υποστύλωμα της κατασκευής ξεχωριστά και επηρεάζει την παραμόρφωση μέσο των κομβικών σημείων του κορμού της δοκού και του υποστυλώματος με στροφές κάμψεις ροπές και τέμνουσες.
Εικόνα

Σχήμα 1 Πολυώροφο κατασκευασμένο εξολοκλήρου από οπλισμένο σκυρόδεμα ή από οπτοπλινθοδομή ή λιθοδομή ( συνεχή δόμηση )
Σχήμα 2 Τοιχώματα με συνδετήριους δοκούς
Σχήμα 3 Αμφίπλευρη πάκτωση στα ανώτατα άκρα ενός τοιχώματος με το έδαφος
1) Δράση σεισμού
2) Αντίδραση Αδράνειας
3) Ροπή Ανατροπής = Ροπή Αδράνειας
4) Αντιρροπή διαφορετικής φοράς
5) Ρωγμή Αστοχία
6) Αντίδραση εδάφους στα στατικά φορτία
7) Στατικά φορτία κτιρίου
8) Ανάκλιση βάσης
9) Άρθρωση ( Επιτρέπει την στροφή )
10) Μηχανισμός αντίδρασης δώματος
11) Μηχανισμός αντίδρασης βάσης ( Πάκτωση Δεν επιτρέπει τίποτα )
https://s1.postimg.org/6bfprmya2n/DSC04062.jpg
Όταν ο σεισμός 1 έχει φορά αριστερής μετατόπισης, η αντίδραση της αδράνειας 2 έχει την αντίθετη φορά.
Ο συνδυασμός των δυνάμεων του σεισμού 1 και η Αντίδρασης Αδράνειας 2 δημιουργούν μια στροφή σε όλο το κτίριο γύρο από την άρθρωση 9 που ονομάζουμε ροπή ανατροπής 3
Αυτό επιφέρει την ανάκλιση της βάσης 8 του κτιρίου με αποτέλεσμα να χαθεί μέρος την αντίδραση του εδάφους 6 προς τα στατικά φορτία 7 και καθαυτόν τον τρόπο χάνεται μερικός η στήριξη των φορτίων της κατασκευής. Όταν χαθεί η στήριξη του εδάφους 6 τα φορτία 7 εφαρμόζουν μία κατακόρυφη συνιστώσα 7 η οποία σε συνδυασμό με την Ροπή Αδράνειας 3 δημιουργεί μία αντιρροπή 4 διαφορετικής φοράς της ροπής ανατροπής 3 πάνω στους κορμούς των συνδετήριων δοκών και των τοιχωμάτων του σχήματος 2 και στους πάνω κόμβους των πορτών και παραθύρων του σχήματος 1 Επειδή κανένας κόμβος δεν είναι τόσο ισχυρός ώστε να μπορεί να αντέξει τις εντάσεις της αντιρροπής 4 προερχόμενη από τον συνδυασμό της ροπής αδράνειας 3 και των στατικών φορτίων 7 επέρχεται η αστοχία ή ρωγμή 5 όπως δείχνουν τα σχήματα 1 και 2 Αν ο κόμβος είναι πολύ γερός και η συνδετήρια δοκός έχει κάποια ελαστικότητα η αστοχία θα εμφανισθεί πάνω στην δοκό στο σημείο 12 του σχήματος 2
Όλος αυτός ο μηχανισμός αστοχίας αρχίζει να ενεργοποιείται ταυτοχρόνως από την αρχή δημιουργίας της ροπής αδράνειας η οποία πριν καν ανασηκώσει την βάση του κτιρίου ή την βάση του τοιχώματος έχει πρωτίστως επιφέρει μία αρχική στροφή στον κορμό των φερόντων στοιχείων λόγο της ελαστικότητας που παρουσιάζουν. Οπότε για να σταματήσουμε την γενική παραμόρφωση προερχόμενη από την ανάκλιση της βάσης ή από την ελαστικότητα των κορμών των φερόντων στοιχείων πρέπει να σταματήσουμε την μετατόπιση της ροπής αδράνειας.
Όλος αυτός ο μηχανισμός αστοχίας που περιγράψαμε που είναι η βασική αιτία όλων των κακών που επιφέρει ο σεισμός στις δομικές κατασκευές δεν θα υπήρχε αν στο κτίριο του σχήματος 1 πακτώναμε τα δύο άκρα του δώματος του με το έδαφος ή όταν στο κτίριο σχήματος 2 πακτώναμε αμφίπλευρα τα δύο άκρα του κάθε ενός εκ των δύο τοιχωμάτων.
Ο λόγος είναι ο εξής. Το κακό δεν αρχίζει από τον σεισμό αλλά από την Ροπή Αδράνειας 3 η οποία δημιουργεί την Ανάκλιση βάσης 8 που δημιουργεί την κάθετη αστήρικτη πια φόρτιση των στατικών φορτίων 7 η οποία ενεργοποιεί την αντιρροπή 4 που δημιουργεί μια τέμνουσα αστοχίας 5,ή 12 η οποία κάνει την ζημιά.
Ποια είναι η λύση?
Η Λύση είναι να δημιουργήσουμε μία αντιρροπή προερχόμενη από μία εξωτερική πηγή που είναι το έδαφος ( και όχι από τα αστήρικτα φορτία ) η οποία αντιρροπή θα ισορροπεί την ροπή ανατροπής που επιφέρει όλα τα δεινά Η αντιρροπή δημιουργείτε με την αμφίπλευρη πάκτωση της ανώτατης στάθμης του τοιχώματος ή του κτιρίου με το έδαφος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας.
Πως το κατορθώνει αυτό?
Όπως βλέπουμε στο σχήμα 3 το τοίχωμα δεν μπορεί να στρέψει τον κορμό του όταν δέχεται την ροπή ανατροπής 3 γύρο από την άρθρωση 9 γιατί ο Μηχανισμός αντίδρασης δώματος 10 εφαρμόζει μία αντίδραση που σε συνδυασμό με την άλλη αντίθετη αντίδραση του εδάφους 6 στο αντικριστό μέρος και με την βοήθεια του Μηχανισμού αντίδρασης βάσης 11 δημιουργούν την αντιρροπή 12 κόντρα στην ροπή ανατροπής 3 Όπως ξέρουμε οι δυνάμεις εξουδετερώνονται όταν είναι ίσες και αντίθετες. Αφού μηδενίσαμε την ροπή ανατροπής σταματήσαμε τον μηχανισμό αστοχίας.
Τι επιτυγχάνουμε με αυτήν την μέθοδο Παραλαμβάνουμε όλες τις ανοδικές εντάσεις της ροπής αδράνειας πάνω στο δώμα με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας και τις οδηγούμε μέσο της κατακόρυφης ισχυρής δομής του τοιχώματος ξανά μέσα στο έδαφος. Δηλαδή τις επιστρέφουμε μέσα στο έδαφος και δεν τις οδηγούμε πάνω στους κορμούς των φερόντων στοιχείων στις μικρές ανίσχυρες διατομές τους που τις κατευθύνεται εσείς.

Re: Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.

#3
seismic έγραψε:Και εσείς ( πολιτικοί μηχανικοί ) έχετε μηχανισμούς εξίσωσης της ισορροπίας και εγώ απλά σας δίνω ένας πρόσθετο μηχανισμό ώστε και οι δύο μαζί να νικήσουν μια για πάντα τον κοινό μας αντίπαλο που είναι ο σεισμός.


Μα, μα, μααα... Το κοινό ζητά original content, πραγματικά δεν το περίμενα να το δω αυτό από εσάς.

Re: Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.

#4
α δεν το είδα οτι μας λέει μπετατζήδες.... Θα το πάρω κατάκαρδα τώρα..
Τελευταία επεξεργασία από KiritoShu σε Δευ 13 Νοέμ 2017, 1:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.

#5
KiritoShu έγραψε:α δεν το είδα οτι μας λέει μπετατζήδες.... Θα το πάρω κατάκαρδα τώρα..

Έχω κατασκευάσει σε πείραμα σκυλόσπιτο. https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q

Αν ξέρεις την απλή μέθοδο των τριών θα πεις ότι ...

Ένα σκυλόσπιτο 850 κιλών αντέχει 3,54 g επιτάχυνση
Ένα σπίτι 200000 κιλών πόσα g αντέχει Χ?
.......................................................................................... = Μαθηματική τεκμηρίωση
Αυτήν την απλή μέθοδο των τριών την έκανα για να σας δείξω ότι τα μαθηματικά δεν λένε πάντα την αλήθεια.
Για να κάνεις μαθηματικές πράξεις πρέπει πρώτιστος να ξέρεις τι υπολογίζεις.
Για να ξέρεις τι υπολογίζεις πρέπει να ακολουθήσεις την μηχανική που είναι κλάδος της φυσικής και η μηχανική εξετάζει την φορά και την ανάλυση των δυνάμεων βασιζόμενη στις φυσικές ιδιότητες των σωμάτων.
Εγώ σας έδωσα την ανάλυση των δυνάμεων πάνω στο σώμα μιας δομικής κατασκευής όταν γίνεται ένας σεισμός για την οποία δεν ξέρατε. Αν δεν ξέρετε την πορεία των δυνάμεων τότε υπολογίζετε λάθος.
Ακόμα σας έδωσα και την μέθοδο ως προς το πως μπορούμε να δημιουργήσουμε εξισώσεις ισορροπίας προς τις σεισμικές φορτίσεις. Τα μαθηματικά τα χρειαζόμαστε μόνο για να βρούμε πόσο μικρές ή μεγάλες πρέπει να είναι οι διατομές των υλικών βάση των προδιαγραφών αντοχής που έχουν πάνω στις εφαρμοζόμενες εντάσεις ώστε να ανταποκριθούν στις ζητούμενες ανάγκες Ακόμα δείχνουν πόσο μεγάλες είναι αυτές οι εντάσεις της μεθόδου που σας έδειξα.
Αλλά χωρίς ανάλυση και μέθοδο αντιμετώπισης του προβλήματος μαθηματικά δεν γίνονται.
Και εσείς σαν μηχανικοί συνεχίζετε να υπολογίζεται πάνω σε μία εσφαλμένη αντίληψη της πορείας των δυνάμεων πάνω στο σώμα της κατασκευής. Και θέλετε να σας κάνω και τα μαθηματικά χωρίς να αισθάνεστε την ανάγκη να εξετάσετε τα λεγόμενά μου. Ωραίοι μηχανικοί είσαστε...
Πχ Εσείς υπολογίζεται ότι οι φορτίσεις του σεισμού εξαρτώνται από την μετατόπιση και την επιτάχυνση του σεισμού.
Αυτό είναι λάθος.
Οι υπολογισμοί πρέπει να γίνουν αλλιώς. Οι δοκοί και τα υποστυλώματα είναι απλά μοχλοβραχίονες με ένα υπομόχλιο.
Η αντιρροπή που σας έδειξα εξαρτάτε από το βάρος της κατασκευής και αυτή την ένταση ροπής δέχεται ο κορμός του δοκού με υπομόχλιο την γωνία του υποστυλώματος... και όχι την επιτάχυνση. Η επιτάχυνση δείχνει την αδράνεια και την καταπόνηση των υποστυλωμάτων ως προς την ροπή ανατροπής. 1) Τις οριζόντιες τέμνουσες και πρωτίστως την πιο ισχυρή .. την τέμνουσα βάσης τις αντιμετωπίζουμε με δύο τρόπους
α) αυξάνοντας την διατομή και τον οπλισμό του τοιχώματος β) δημιουργώντας προένταση αυξάνουμε την ικανότητα προς τις τέμνουσες.
2) Την καθίζηση του εδάφους την αντιμετωπίζουμε α) κατασκευάζοντας μεγάλες βάσης β) βελτιώνοντας μηχανικά ή χημικά το μαλακό έδαφος, γ) τοποθετώντας πασσάλους ή την πατέντα μου.
3) Τις στρεπτομεταφορικές παραμορφώσεις που παρατηρούνται συνήθως σε μεταλλικές και ασύμμετρες κατασκευές τις αντιμετωπίζουμε με την κατάλληλη σχηματική διαστασιολόγηση.
4) Αυτό που μέχρι σήμερα δεν μπορούσατε να αντιμετωπίσετε δυναμικά ήταν σε μεγάλες επιταχύνσεις την ροπή ανατροπής που δημιουργεί τον μηχανισμό που σας έδειξα. Σε μία ροπή ανατροπής αν τα φέροντα στοιχεία τοιχώματος- δοκού είναι πολύ ισχυρά και συμπληρώνουν την ακαμψία τους με τυφλές τοιχοπληρώσεις τότε δημιουργείτε μια στροφή ανατροπής σε όλη την κατασκευή και αν αυτή είναι υψηλόκορμη και με μαλακό έδαφος θεμελίωσης υπάρχει ανατροπή.
Αν οι δοκοί δεν είναι πολύ ισχυροί να παραλάβουν τα στατικά φορτία τότε πρωτίστως εξαντλούν την ελαστικότητά τους μετά περνούν σε ανελαστικές μετατοπίσεις δημιουργώντας πλαστικές αστοχίες και όταν περάσουν το σθρ. καταρρέουν.
Ας το εξετάσουμε
α) Αν υπάρχει μαλακό έδαφος θεμελίωσης, ακαμψία, δυναμική και υψηλόκορμη κατασκευή υπάρχει ανατροπή κτιρίου.
β) Αν υπάρχει ελαστικότητα των δοκών και ανικανότητα να αντεπεξέλθουν στο κατακόρυφα στατικά φορτία τότε δεν υπάρχει ροπή ανατροπής στην κατασκευή μόνον αλλά υπάρχει ροπή ανατροπής στο κάθε ένα υποστύλωμα της κατασκευής χωρίς να έχει την δυνατότητα αυτό να σηκωθεί ανοδικά ολόκληρο από το έδαφος, για τον λόγο αυτό έχουμε μόνο την ανάκληση της βάσης του η οποία καταπονεί τους κόμβους πρόσθετα μαζί με τα στατικά φορτία που ανέφερα.
Εδώ βλέπουμε ότι ο σχεδιασμός σας έχει πρόβλημα στις μεγάλες επιταχύνσεις που δημιουργούν μεγάλες μετατοπίσεις και μεγάλες στροφές ροπής διότι οι δοκοί δεν μπορούν να παραλάβουν δυναμικά τα αστήρικτα στατικά φορτία που δημιουργούνται με τον μηχανισμό που σας έδειξα. Το αποτέλεσμα της ανικανότητας του σχεδιασμού σας να παραλάβει δυναμικά τις μεγάλες επιταχύνσεις σας έχει οδηγήσει να κατασκευάζεται ελαστικά με μηχανισμούς διαρροής ενέργειας και καλά κάνετε. Μέχρι εδώ όμως όλα αυτά γιατί σας έδωσα και την αιτία του μηχανισμού αστοχίας και την μέθοδο και τον μηχανισμό ώστε να παραλαμβάνουμε δυναμικά τον μεγαλύτερο σεισμό χωρίς καμία αστοχία.
Τώρα η ροπή αδράνειας είναι μία περιφερειακή δύναμη που στρέφεται γύρο από μία άρθρωση. Αν θέλεις να σταματήσεις αυτή την ροπή δηλαδή να την σταματήσεις με μία άλλη αντιρροπή την σταματάς πιο εύκολα με ελάχιστη δύναμη πάνω στην περιφέρεια περιστροφής της. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που μεταφέρω την πάκτωση του εδάφους στο δώμα. Αν πακτώσουμε στην βάση τότε έχουμε έναν τεράστιο μοχλοβραχίονα με υπομόχλιο το έδαφος και δύναμη την αδράνεια. Άντε να σταματήσεις μετά αυτές τις εντάσεις ροπής που κατεβάζει ο μοχλοβραχίονας των δέκα ορόφων του τοιχώματος. Είναι σαν να προσπαθείς να ανοίξεις μία πόρτα από τον μεντεσέ. Ανοίγει πιο εύκολα από το πόμολο που είναι στην περιφέρεια.

Re: Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.

#6
navier-stokes έγραψε:
seismic έγραψε:Και εσείς ( πολιτικοί μηχανικοί ) έχετε μηχανισμούς εξίσωσης της ισορροπίας και εγώ απλά σας δίνω ένας πρόσθετο μηχανισμό ώστε και οι δύο μαζί να νικήσουν μια για πάντα τον κοινό μας αντίπαλο που είναι ο σεισμός.


Μα, μα, μααα... Το κοινό ζητά original content, πραγματικά δεν το περίμενα να το δω αυτό από εσάς.
Και πούσε ακόμα τι θα δεις...
ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ
Βασικό στοιχείο που πρέπει να τεκμηριωθεί ώστε να αποδειχθεί ότι η αντισεισμική ευρεσιτεχνία μου είναι χρήσιμη είναι να σας δείξω τι σταματά η μέθοδος και ο μηχανισμός που διαθέτω. Δηλαδή αν ο φορέας γίνεται ισοστατικός ( Δηλαδή αν το πλήθος των αντιδράσεων ισούται µε το συνολικό αριθµό των διαθέσιµων εξισώσεων ισορροπίας ) Αυτό που προσπαθεί να
σταματήσει ο τένοντας του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας είναι τα παραμορφωτικά μεγέθη του φέροντα οργανισμού.
Ο τένοντας του μηχανισμού κατά την παραμόρφωση του κορμού των υποστυλωμάτων εφεκλύεται και τείνει να επιμηκυνθεί δηλαδή δέχεται μεγάλες εντάσεις εφελκυσμού στις οποίες όμως αντιδρά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποτρέπει την παραμόρφωση δηλαδή να επιβάλει εξισώσεις ισορροπίας. Σήμερα θα εξετάσουμε τις τρις βασικές αιτίες που αναγκάζουν τον τένοντα της ευρεσιτεχνίας να επιμηκυνθεί και αυτός αντιδρά σε αυτήν την επιμήκυνση και εξασφαλίζει την εξίσωση ισορροπίας δηλαδή την μη παραμόρφωσης που προκαλεί την αστοχία.

Σχήμα 1 δείχνει ότι η Α πλευρά του υποστυλώματος γίνεται μεγαλύτερη της Β πλευράς λόγο της ελαστικότητας
Σχήμα 2 δείχνει ότι η α,γ μεγαλύτερη της β,γ Η ροπή είναι μία δύναμη κυκλικής τροχιάς γύρω από ένα σημείο. Ο φέροντας δομικός οργανισμός όταν δέχεται αυτή την ροπή αδυνατεί να ακολουθήσει κυκλική τροχιά ζ,β διότι τον παρεμποδίζουν τα υποστυλώματα και αναγκαστικά ακολουθεί μία συνισταμένη οριζόντια κατεύθυνση την β,α Αυτή η οριζόντια μετατόπιση τείνει να επιμηκύνει τον τένοντα κατά ζ,α απόσταση.
Σχήμα 3 δείχνει την παραμόρφωση ε,δ που δέχεται ο τένοντας κατά το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης.

Αυτές οι τρις αιτίες αν τις προσθέσουμε θα έχουμε την ολική επιμήκυνση του τένοντα που προσπαθούν να επιβάλουν οι παραμορφώσεις του υποστυλώματος. Η αντίδραση όμως του τένοντα σε αυτήν την παραμόρφωση είναι αυτή που σταματά την παραμόρφωση δηλαδή την αστοχία και κατάρρευση της κατασκευής.
Αυτό λέγεται τεκμηρίωση διότι δείχνει ότι αυτές οι εντάσεις υπάρχουν και είναι εντάσεις εφελκυσμού τις οποίες η μέθοδος οπλισμού που χρησιμοποιείτε τις στέλνει πάνω στις δοκούς και τους σπάει ενώ η δική μου μέθοδος οπλισμού τις στέλνει μέσα στο έδαφος δηλαδή τις εξαφανίζει. https://s1.postimg.org/3pk4d4pwdb/DSC04016.jpg Πολύ απλά για να υπάρξει κάμψη στην δοκό πρέπει να υπάρξει ροπή στον κόμβο ...για να υπάρξει ροπή στον κόμβο πρέπει να υπάρξει μία ελαστική μετατόπιση στον κορμό του τοιχώματος και μετέπειτα ανασήκωμα του πέλματος βάσεις.
Ο μηχανισμός που διαθέτω σταματά την ελαστική μετατόπιση και το ανασήκωμα της βάσης οπότε κόκαλο το τοίχωμα
Οπότε χωρίς στροφή του τοιχώματος χωρίς ελαστική μετατόπιση πως θα εμφανιστεί η ροπή στον κόμβο και η κάμψη στον κορμό της δοκού?
Πως ο μηχανισμός κάνει κόκαλο το τοίχωμα? Ο λόγος είναι ο εξής.
Το δικό σας τοίχωμα δέχεται εφελκυστικές εντάσεις τις οποίες μεταβιβάζει στην δοκό γιατί ο οπλισμός σας σταματά μέσα στο πέλμα της βάσης
Το δικό μου τοίχωμα δέχεται μόνο θλιπτικές εντάσεις Τις εφελκυστικές εντάσεις της αναλαμβάνει ο μηχανισμός και τις στέλνει μέσα στα βάθη της γης και όχι πάνω στην δοκό γιατί ο οπλισμός που παίρνει τον εφελκυσμό είναι πακτωμένος μέσα στο έδαφος και δεν σταματά στο πέλμα της βάσης.
Αυτός είναι ο λόγος που εδώ σε αυτό το πείραμα βλέπεται ολική αστοχία https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE&t=32s
και εδώ στο άλλο πείραμα πάνω στο ίδιο μοντέλο μηδενική παραμόρφωση. https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από seismic σε Δευ 13 Νοέμ 2017, 3:54 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Re: Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.

#9
Τελικά είχα κάνει λάθος και στην συχνότητα η οποία δεν είναι 2 Hz αλλά είναι 7Hz Δες αυτό το βίντεο που έχει συχνότητες στην οθόνη Η συχνότητα των 7 Hz τεριάζει γάντι με την συχνότητα που είχε το πείραμα το δικό μου προς το τέλος του βίντεο.
βίντεο με συχνότητες https://www.youtube.com/watch?v=2c8qtIduEHM
Δικό μου πείραμα. Η μεγαλύτερη συχνότητα είναι μετά το 2,40 λεπτο και τεριάζει η συχνότητα με την συχνότητα των 7 Hz του άλλου βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
Οπότε τα δεδομένα αλλάζουν Σε φυσικό σεισμό που έκανα το πείραμα με πλάτος ταλάντωσης 0,22 cm και με συχνότητα 7 Hz έχουμε ... a=( -(2*π*7)^2 * 0,22 ) / 9.81
3,14χ2=6,28χ7=43,96χ43,96=1932,4816χ0,22=425,1460/9,81= 43,34g φυσικού σεισμού χωρίς καμία αστοχία!
Στην Ελλάδα τα σπίτια σχεδιάζονται να αντέχουν 0,36 g
Τελευταία επεξεργασία από seismic σε Δευ 13 Νοέμ 2017, 11:27 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.

Re: Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.

#10
seismic έγραψε:Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν οι έξυπνοι είναι ότι δεν βρίσκουν ανθρώπους να τους καταλάβουν.



Κρίμα που δε θα το νιώσεις ποτέ αυτό το συναίσθημα δηλαδή
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης