Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#1
Ο εφευρέτης είναι επιστήμονας ή μήπως είναι κάτι άλλο?
Δεν θα εξετάσω τώρα αυτό. Δεν ξέρω αν είναι επιστήμονας αλλά ξέρω πως αισθάνεται ένας εφευρέτης απέναντι στην κοινωνία.
Για εμένα ο εφευρέτης είναι καταρχήν ήρωας και μετά ο άνθρωπος που βλέπει προβλήματα εκεί που δεν τα βλέπουν οι άλλοι και δίνει λύσεις.
Γιατί είναι ήρωας?
1) Ο εφευρέτης δίνει έναν αγώνα μέσα του απέναντι στο άγνωστο προσπαθώντας να ερευνήσει βάση της εμπειρίας του την λύση του προβλήματος που έχει εντοπίσει.
Πολλές φορές ο εντοπισμός του προβλήματος είναι πιο δύσκολος και από την ίδια την λύση. Η πνευματική κόπωση του εφευρέτη είναι διαρκής και καθημερινή αφού η σκέψη του διαρκώς είναι επικεντρωμένη πάνω στο πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει. Είναι μία εργασία του μυαλού η οποία σε απομονώνει από τους γύρο σου, σε κάνει μοναχικό τύπο και όλα αυτά χωρίς να πληρώνεσε.
2) Ο εφευρέτης αφού βρει το πρόβλημα και την λύση του προβλήματος έχει να αντιμετωπίσει μία κοπιαστική και χρονοβόρα εργασία αυτή της κατάθεσης για εθνικό και διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Αυτή η εργασία κρατά πολλά χρόνια ( 2 χρόνια για εθνικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και καμιά δεκαριά χρόνια για παγκόσμια ευρεσιτεχνία )
Το κόστος του εθνικού Δ.Ε φθάνει της 6000 ευρώ και του διεθνούς από 30 μέχρι και 400000 ευρώ. Φυσικά αυτά τα χρήματα τα βάζει ο εφευρέτης. Και όλα αυτά μόνο και μόνο για να λέει ότι έχει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. ( για να τον κοροιδεύουν οι πολλοί )
3) Έρευνα. Δεν φτάνουν όμως τα πάρα πάνω πρέπει να γίνει και η εφαρμοσμένη έρευνα η οποία εκτός από μερικά χρόνια που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί θέλει και άλλα τόσα χρήματα ανάλογα των διεθνών καταχωρίσεων και ακόμα πάρα πάνω. Μια έρευνα για αντισεισμικό σύστημα μπορεί να φθάσει και τα 5 000 000 ευρώ.
4) Δεν τελειώσαμε όμως εδώ... ο εφευρέτης έχει να αντιμετωπίσει και άδειες, να βρει εργοστάσια, να κάνει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, να κάνει επιχειρηματικό σχέδιο, πιλοτικές κατασκευές και τελικά το προιόν.
Ένας εφευρέτης πρωτίστως για το καλό της ανθρωπότητας και με μικρές πιθανότητες να πετύχει ( 2% ) παίρνει αυτό το ρίσκο για εμάς χωρίς εμάς.
5) Όλα αυτά νομίζετε ότι είναι όλα τα προβλήματα ενός εφευρέτη? .... όχι... το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένας εφευρέτης είναι η αχαριστία του κόσμου.
Ξέρετε έστω και ένα εφευρέτη που να μην τον θεωρούν πολλοί τον τρελό του χωριού?
Ξέρετε έστω και ένα εφευρέτη που να μην τον χλεύασαν, υποτίμησαν, έβρισαν?
Αλήθεια πως πρέπει να αισθάνεται ένας εφευρέτης που πέρασε όλα αυτά χωρίς κέρδους κέρατα και στο τέλος πεθαίνει φτωχός για το καλό μας?
Τι θα έλεγε για εμάς αν ήταν ζωντανός?
Σχεδόν όλοι οι μεγάλοι εφευρέτες στην ιστορία είχαν αυτήν την διαδρομή και αυτό το τέλος.
Είναι ήρωες τελικά ναι ή όχι?
Εικόνα

Re: Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#2
Σε ποιο τεύχος του comic "Οι περιπέτειες του seismic" βρισκόμαστε τώρα;
“Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes.”

Re: Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#3
Papajim202 έγραψε:Σε ποιο τεύχος του comic "Οι περιπέτειες του seismic" βρισκόμαστε τώρα;

Στην εφαρμοσμένη έρευνα που συνοδεύεται από επιχειρηματικό σχέδιο και πιλοτική κατασκευή.
Για να καταλάβετε πόσο μπροστά είμαι σας παραθέτω μια περίληψη του comic.
ΕΡΕΥΝΑ
Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης

Οι σεισμοί των τελευταίων δεκαετιών σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Ελλάδα, έχουν θέσει σε πρώτη προτεραιότητα το μείζον κοινωνικό και οικονομικό θέμα της σεισμικής συμπεριφοράς και της γενικότερης αντισεισμικής προστασίας των κατασκευών έναντι των σεισμών. Λόγω της αναγκαιότητας του περιορισμού των επιπτώσεων του σεισμού έχουν αναπτυχθεί διάφορες μέθοδοι βελτιστοποίησης της απόκρισης των κατασκευών προς τις σεισμικές κινήσεις.

Ο μηχανισμός του ελκυστήρα δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και η μέθοδος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό του ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.

Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή έλξη της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα. Αυτή τη δύναμη έλξης την εφαρμόζει ένας μηχανισμός έλξης. Αυτός αποτελείται από έναν τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερα μέσα από σωλήνες διόδου τοποθετημένες στα άκρα τους στα καθ ύψος κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος των γεωτρήσεων ευρισκόμενες κάτω από την βάση τους μέσα στο έδαφος. Στο κάτω άκρο του ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που ανοίγει και πακτώνεται στα βάθη της γεώτρησης πάνω στα πρανή της και δεν μπορεί να ανέλθει ή να κατέλθει. Στο επάνω μέρος του, ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με έναν μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη έλξη του άνω άκρου του τένοντα από τον μηχανισμό έλξης με τον οποίον συνδέεται και βρίσκεται τοποθετημένος στο ανώτατο δώμα της κατασκευής και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη του τένοντα προερχόμενη από την πακτωμένη άγκυρα ευρισκόμενη συνδεδεμένη στο κάτω άκρο του μέσα στα βάθη της γεώτρησης γεννά την επιθυμητή θλίψη μεταξύ του εδάφους προς την κατασκευή και της κατασκευής προς το έδαφος εξασφαλίζοντας κατ αυτόν τον τρόπο την ένωση αυτών των δύο ανεξάρτητων σωμάτων κάνοντάς αυτά ένα σώμα.
Τι επιτυγχάνει αυτή η ένωση εδάφους δώματος
Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εξωτερικές πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές της δομής από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές που οδηγούνται οι εντάσεις του σεισμού είναι οι εγκάρσιες καθ ύψος δομές των επιμήκη υποστυλωμάτων καθώς και άλλων καθ ύψος κατακόρυφων φερόντων δομικών στοιχείων οι οποίες έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν και να αποτρέπουν την εμφάνιση της ελαστικής παραμόρφωσης και του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού, πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, της δοκού και του υποστυλώματος οπότε ευελπιστώ να εμφανίζονται λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.
Πως σχεδιάζουν σήμερα.
Όταν το υποστύλωμα είναι σχεδιασμένο με πεδιλοδοκούς και ο οπλισμός του σήμερα σταματάει μέσα σε αυτούς τότε είναι μοιραίο όλες οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού να οδηγούνται μέσο των ροπών του κόμβου πάνω στα φέροντα στοιχεία κάμπτοντας τον κορμό τους προκαλώντας την ελαστική παραμόρφωση και με την αύξηση της προσφοράς σεισμικής ενέργειας περνάνε σε ανελαστικές παραμορφώσεις και αστοχούν.
Λύση
Η αμφίπλευρη πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης ενός επιμήκη υποστυλώματος με το έδαφος μέσο μηχανισμών τύπου πάκτωσης και έντασης αποτρέπει α) την ροπή ανατροπής του β) την ελαστική παραμόρφωση του κορμού των φερόντων στοιχείων γ) το αμφίπλευρο ανασήκωμα της βάσης του υποστυλώματος κατά το λίκνισμα της κατασκευής που μαζί με την ελαστική παραμόρφωση των καθ ύψος κορμών των υποστυλωμάτων συντελούν στην παραμόρφωση όλων των καθ ύψος κόμβων δοκών και πλακών συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ανώτατης στάθμης . H πάκτωση στο ανώτατο επίπεδο όλων των άκρων των καθ ύψος επιμήκη υποστυλωμάτων με το έδαφος της γης, χρησιμοποιώντας τους μηχανισμούς της ευρεσιτεχνίας, διατηρεί την εγκάρσια καθετότητα τους κατά το λίκνισμα του σεισμού διότι αδυνατούν να ανατραπούν λόγο της ύπαρξης των μηχανισμών της ευρεσιτεχνίας ο οποίοι παραλαμβάνουν και εκτρέπουν τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού και τις μεταφέρουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή των υποστυλωμάτων μέσα στο έδαφος. Η αντίθεση των δύο δυνάμεων επί της εγκάρσιας δομής των καθ ύψος υποστυλωμάτων δημιουργούμενες αφενός α) από το αρνητικό πρόσημο της έντασης του μηχανισμού ο οποίος δημιουργεί μια αντίρροπη ροπή ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων εφαρμοζόμενη πάνω στα ανώτατα άκρα του προερχόμενη από το έδαφος και αφετέρου β) η αντίδραση του εδάφους καθώς και η αντίδραση του άλλου αντικριστού μηχανισμού προς τα θλιπτικά στατικά φορτία ευρισκόμενος τοποθετημένος στο αντικριστό κάτω μέρος τις βάσης του, εκτρέπουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή του τα φορτία του σεισμού και τα μεταφέρουν μέσα στο έδαφος δηλαδή τα επιστρέφει μέσα σε αυτό από το οποίον προήλθαν. Δηλαδή το έδαφος κάτω από την βάση ενός αμφίπλευρα πακτωμένου επιμήκη υποστυλώματος δέχεται δύο δυνάμεις ήτοι στο ένα άκρο θλίψη και στο άλλο έλξη. Ο μηχανισμός πάκτωσης κάτω από την βάση ανταποκρίνεται επιτυχώς τόσο στην θλίψη όσο και στην έλξη που του δημιουργεί εναλλάξ κατά την ταλάντωση η ροπή ανατροπής του επιμήκη υποστυλώματος διότι έχει ισχυρή πάκτωση με το έδαφος και μπορεί να δέχεται επιτυχώς ανοδικές και καθοδικές εντάσεις τις οποίες μεταβιβάζει στα βάθη των πρανών των γεωτρήσεων μέσα στο έδαφος.
Επίσης ο τένοντας του μηχανισμού κατά την κάμψη του κορμού των υποστυλωμάτων τείνει να επιμηκυνθεί και δέχεται μεγάλες εντάσεις εφελκυσμού στις οποίες όμως αντιδρά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποτρέπει την ελαστική παραμόρφωση των φερόντων στοιχείων.
Κατ αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι παραμορφωτικές ιδιομορφές του φέροντα οργανισμού που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού. Και με την κατάλληλη διαστασιολόγηση, πάκτωση όλων των άκρον, μορφοποίηση και σωστή τοποθέτηση των επιμήκη υποστυλωμάτων επί του φέροντα οργανισμού σταματάμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό των ασύμμετρων κατασκευών.
Αυτές τις δυνάμεις που παίρνουμε από το έδαφος ( μέσο του μηχανισμού αγκύρωσης - πάκτωσης ) πρέπει να τις μεταφέρουμε πάνω στο δώμα ελεύθερες αποφεύγοντας την δημιουργία του μηχανισμό της συνάφειας πάνω στην διεπιφάνεια του τένοντα και του σκυροδέματος. Για να το κατορθώσουμε αυτό πρέπει ο τένοντας του μηχανισμού που μεταφέρει αυτές τις δυνάμεις πάνω στο δώμα να διαπερνά εγκάρσια το υποστύλωμα μέσα από μία σωλήνα διόδου.

Αυτό είναι αναγκαίο για να απαλλάξουμε τα υποστυλώματα από τα προβλήματα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας ο οποίος πλέων καθ αυτόν τον τρόπο δεν υφίστανται και η νέα μέθοδος όπλισης αλλάζει τον μηχανισμό καταπόνησης των υποστυλωμάτων.
Με αυτήν την μέθοδο το τελευταίο υποστύλωμα καθ ύψος στο ανώτατο άκρο του δέχεται θλιπτικά φορτία με αρνητικό πρόσημο διότι κατά το λίκνισμα παρεμποδίζεται από τον μηχανισμό να ανέλθει και να στρέψει τον κορμό του κυκλικά σταματώντας καθ αυτόν τον τρόπο την ροπή ανατροπής. Αυτά τα θλιπτικά φορτία στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχονται από το έδαφος και τα μεταφέρει ο μηχανισμός της εν λόγο μεθόδου ώστε αυτά να αντιταχθούν αρνητικά ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων. Το σκυρόδεμα έχει τις προδιαγραφές να παραλάβει αυτές τις θλιπτικές εντάσεις με αρνητικό πρόσημο που του επιβάλει ο μηχανισμός διότι η θλιπτική ικανότητα αντοχής του σκυροδέματος είναι 12 φορές μεγαλύτερη από ότι είναι η ικανότητα του στον εφελκυσμό. Αυτή η θλίψη στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχεται από τον μηχανισμό και δεν περιλαμβάνει πρόσθετα στατικά φορτία της κατασκευής διότι έχει αρνητικό πρόσημο από αυτά οπότε δεν υφίσταται κίνδυνος υπέρβασης της θλιπτικής ικανότητας του σκυροδέματος. Καταργείται καθ αυτόν τον τρόπο η καταπόνηση που δέχεται το σκυρόδεμα επικάλυψης του υποστυλώματος από τον μηχανισμό της συνάφειας ο οποίος ισούται με την εμφάνισης ακτινωτών διατμητικών εντάσεων εξασκούμενες πάνω στην διεπιφάνεια του σκυροδέματος και του χάλυβα οι οποίες αν περάσουν ορισμένες τιμές έντασης επέρχεται το αποτέλεσμα της εμφάνισης διόρυξης του σκυροδέματος επικάλυψης και εξόλκησης του χάλυβα δηλαδή η πλήρη αστοχία. Ακόμα αποφεύγεται η εξόλκηση του χάλυβα από το σκυρόδεμα κοντά στην βάση λόγο του ότι ο οπλισμός του υποστυλώματος του ισογείου δεν σταματά στην βάση του αλλά επεκτείνεται μονοκόμματος μέχρι τα βάθη της γεώτρησης. Κατ αυτόν τον τρόπο αλλάζει η διαφορά δυναμικού των ροπών και αντίρροπων ροπών που παρατηρείται στην θέση του υπομοχλίου που δημιουργείται κοντά στην βάση του ισογείου πάνω στον κορμό του υποστυλώματος μεταξύ ελαστικής και άκαμπτης περιοχής και έχει σαν αποτέλεσμα την εξόλκηση του οπλισμού μέσα από την βάση του υποστυλώματος. Κατ αυτόν τον τρόπο ο χάλυβας εξαντλεί 100% τις εφελκυστικές αντοχές του οι οποίες δεν ακυρώνονται πια λόγο της εξόλκησής του μέσα από το σκυρόδεμα. Αυτό σημαίνει ότι με λιγότερο χάλυβα επιτυγχάνουμε τις επιθυμητές αντοχές με οικονομία.
Εάν με τους ίδιους μηχανισμούς έντασης και πάκτωσης του δώματος και του εδάφους εφαρμόσουμε από το δώμα και θλιπτικές εντάσεις πάνω στα καθ ύψος υποστυλώματα τις τάξεως έως και του 70% του σ.θρ του σκυροδέματος τότε εκτός των άλλων έχουμε πετύχει και την αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος ως προς τις τέμνουσες, μεγαλύτερης του κανονικού έως και 37%.
Τελευταία επεξεργασία από seismic σε Δευ 22 Μάιος 2017, 6:49 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Re: Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#4
Αχου αυτό είναι συλλεκτικό. Στο ανταλλάσω για το Superman 2. :baby:
“Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes.”

Re: Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#5
Η Εφεύρεση στην Ελλάδα.
Σίγουρα το να εφεύρεις κάτι νέο και χρήσιμο για την ανθρωπότητα είναι μεγάλο κατόρθωμα. Το ποιό δύσκολο όμως είναι να το κάνεις προιόν διαθέσιμο για την ανθρωπότητα. Πιστέψτε ότι αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι του έργου διότι 1) χρειάζεται ένας πακτωλός αριθμός χρημάτων τα οποία ο εφευρέτης δεν διαθέτει. 2) Χρειάζεται μεγάλος χρόνος για κατοχύρωση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, επιστημονικές δημοσιεύσεις, πειράματα, πιστοποιήσεις λειτουργικότητας υποσχόμενων προδιαγραφών και ασφάλειας και γενικά άδεια λειτουργίας και πώλησης του προιόντος. Η πλειοψηφία των εφευρετών δεν διαθέτει ούτε την υπομονή ούτε τα χρήματα που χρειάζονται όλα αυτά με αποτέλεσμα οι εφευρέσεις ή να θάβονται ή να υποκλέπτονται στην πορεία της εξέλιξής τους. Ή ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε.
Δεν είναι δυνατόν το κράτος να απουσιάζει δια της σιωπής του από την διαδικασία προώθησης των ευρεσιτεχνιών.
Ο κύριος Πέτρος Ζωγράφος λύνει το ενεργειακό πρόβλημα. Άλλες Ελληνικές ευρεσιτεχνίες λύνουν προβλήματα που προκαλούν οι φυσικές καταστροφές. Άλλες εφευρέσεις κατασκευάζουν την τέλεια ανάρτηση για τα αυτοκίνητα.
Που είναι το κράτος .... πως θα έρθει η ανάπτυξη... με δανεικά χωρίς να κάνουμε πράξη την εφεύρεση των Ελλήνων εφευρετών? Προδοσία ή βλακεία? Ότι και να είναι αυτή η κατάσταση πρέπει να αλλάξει εδώ και τώρα.
Αυτά ως απάντηση για όλους αυτούς που αναρωτιόνται γιατί αργεί ο Π. Ζωργάφος και κάθε εφευρέτης γενικά.
Ο εφευρέτης είναι ο πρώτος που θέλει να δει την ευρεσιτεχνία του να πάει μπροστά... αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.
Στον επόμενο σεισμό να ξέρετε ότι κάποιοι αποφάσισαν να κινδυνέψετε εσείς οι οικογένειές σας και το περιεχόμενο του σπιτιού σας και το ίδιο σας το σπίτι για δικό τους όφελος.
Στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος και στο επόμενο γέμισμα που ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σας κάποιοι αποφάσισαν για δικό τους όφελος να τα σκάσουμε χοντρά Κάποιοι αποφάσισαν να είστε άνεργοι και εξαρτώμενοι από τις εισαγωγές.
Τελικά δεν υπάρχει κανένας μεγάλος εφευρέτης στην ιστορία της ανθρωπότητας που να μην αμφισβητήθηκε έντονα από το κατεστημένο επιστημονικό προσωπικό
Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν ο Νίκολα Τέσλα και πολλοί άλλοι μεγάλοι εφευρέτες είδαν την ζωή τους και τις εφευρέσεις τους να δέχονται επίθεση από την γάγγραινα της επιστήμης των μμε και του πολιτικού και θρησκευτικού συστημικού κόσμου. Ο εφευρέτης έχει αλλάξει την ζωή μας και κανένας δεν τον βοηθάει. Οι πολιτικοί το μόνο που ξέρουν είναι να βάζουν φόρους και να κάνουν πολέμους και όμως νομίζουμε ότι αυτοί θα μας σώσουν. Σωστή σκέψη....δεν το νομίζω.
Τελευταία επεξεργασία από seismic σε Κυρ 16 Ιούλ 2017, 4:36 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Re: Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#7
npc έγραψε:Seismic, το γεγονός ότι δέχεσαι τόση επίθεση αποδεικνύει πως σε φοβούνται και θέλουν να σε πολεμήσουν.

Αυτό το ξέρω γιατί δεν μπορούν να πουν που είμαι λάθος και το μόνο που κάνουν είναι να συκοφαντούν.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί με πολεμούν και γιατί με φοβούνται.
Ένας πολιτικός μηχανικός προσπαθεί όλη του την ζωή για να σχεδιάσει μία καλύτερη αντισεισμική κατασκευή.
Γιατί εγώ που τους την δίνω στο πιάτο με πολεμούν? Κανονικά και φυσιολογικά έπρεπε να με πλησιάσουν και να συνεργαστώ μαζί τους όχι για το δικό μου ή το δικό τους μόνο καλό αλλά για το καλό της ανθρωπότητας για το καλό της Ελλάδας μας. Δεν διεκδικώ το αλάνθαστο απλά καταθέτω μία ερευνητική πρόταση η οποία είναι τόσο απλή.
Αν είμαι λάθος ... είμαι λάθος. Αν όμως είμαι σωστός δεν μπορώ να καταλάβω πως οι αρμόδιοι φορείς αργότερα θα συγχωρέσουν τον εαυτό τους που δεν με βοήθησαν.
Φαντάζεσαι αν η εφεύρεση του κυρίου Π. Ζωγράφου που ελέγχει την ενέργεια όλου του πλανήτη και η δική μου που ελέγχει το δομικά έργα όλου του πλανήτη να έβγαιναν στο διεθνή εμπόριο τι θα γινόταν η Ελλάδα? Δηλαδή δεν θέλουν να κερδίσουν οι ίδιοι ή Ελλάδα και όλος ο πλανήτης. Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα είναι το μόνο επιχειρηματικό σχέδιο των Ελλήνων ?
Τελευταία επεξεργασία από seismic σε Κυρ 16 Ιούλ 2017, 11:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#8
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο θεμα σου γιατι δεν ειμαι πολιτικος μηχανικός. Πάντως για να μην μπορεί να αντικρούσει κανεις την ιδέα σου, μάλλον άλλα συμφεροντα ειναι στη μέση.
Ειλικρινά όμως, δεν μπορεις να καταλάβεις γιατι σε φοβούνται; Αν πάρει δημοτικότητα η πατεντα σου, θα κλειδωνιστούν τα θεμελεια του επιστημονικου γίγνεσθαι στην ελλάδα και θα αντιδράσει ο κόσμος.
Πληρώνουμε τόσα λεφτα σε φόρους για την παιδεια και τ πανεπιστήμια και έρχεται κάποιος εξωτερικός και τους εξευτελίζει έτσι απλά όλους?
Άστο φίλε μου, μην το παλεύεις. Η τράπουλα ειναι πειραγμένη κατα σου στην Ελλάδα. Μόνο απο εξωτερικο οτι κανεις. Την εχεις δείξει σε κανεναν εκτος ελλάδος?

Re: Η Οδύσσεια του εφευρέτη

#9
npc έγραψε:Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο θεμα σου γιατι δεν ειμαι πολιτικος μηχανικός. Πάντως για να μην μπορεί να αντικρούσει κανεις την ιδέα σου, μάλλον άλλα συμφεροντα ειναι στη μέση.
Ειλικρινά όμως, δεν μπορεις να καταλάβεις γιατι σε φοβούνται; Αν πάρει δημοτικότητα η πατεντα σου, θα κλειδωνιστούν τα θεμελεια του επιστημονικου γίγνεσθαι στην ελλάδα και θα αντιδράσει ο κόσμος.
Πληρώνουμε τόσα λεφτα σε φόρους για την παιδεια και τ πανεπιστήμια και έρχεται κάποιος εξωτερικός και τους εξευτελίζει έτσι απλά όλους?
Άστο φίλε μου, μην το παλεύεις. Η τράπουλα ειναι πειραγμένη κατα σου στην Ελλάδα. Μόνο απο εξωτερικο οτι κανεις. Την εχεις δείξει σε κανεναν εκτος ελλάδος?

Ναι σε αυτόν. https://www.youtube.com/watch?v=dW5Hxeg7vsc
Και εδώ είναι το πρώτο θέμα http://www.scirp.org/journal/HottestPap ... rnalID=788
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στην Αμερική. http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Pars ... C540%2C783
Εδώ η αλήθεια https://www.youtube.com/watch?v=-ybJZl1oehQ&t=100s
Τελευταία επεξεργασία από seismic σε Κυρ 16 Ιούλ 2017, 11:24 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron