[ε] Ανάλυση Ανταγωνισμού και Έρευνα Αγοράς

#1
Συνοπτική περιγραφή μαθήματος
Το μάθημα ασχολείται με διαφορετικές εννοιολογικές και θεωρητικές προσεγγίσεις της αγοράς, καθώς επίσης και την αντιμετώπιση και διαχείρηση της αγοράς στο πλαίσιο της επιχείρησης. Αναφέρονται κατά βάση η δομή της αγοράς και η ανάλυση ανταγωνισμού, στα οποία προσεγγίζεται εννοιολογικά και μεθοδολογικά η έρευνα αγοράς. Βασικό κομμάτι του μαθήματος είναι το μάρκετινγκ, για το οποίο αναφέρονται τα συστατικά του (4Ps) και τα εργαλεία ανάλυσής του. Επιπλέον, αναλύεται ο κύκλος ζωής της ζήτησης ενός προϊόντος και οι μέθοδοι πρόβλεψής της.

Διδάσκοντες
Ι.Καλογήρου - email: Y.Caloghirou@ntua.gr

Συνεργάτες:
Ευάγγελος Σιώκας - email: vagsiok@chemeng.ntua.gr
Νικόλαος Κανέλλος - email: nkan@mail.ntua.gr

Οργάνωση διδασκαλίας
Θεωρία: 3 ώρες εβδομαδιαίως
Το μάθημα πραγματοποιείται στο pc-lab2 (στη καινούρια πτέρυγα, στο υπόγειο, κάτω από τα εργαστήρια φυσικοχημείας), ώστε να είναι δυνατή η άμεση εφαρμογή των όσων διδάσκονται και η άμεση αναζήτηση πηγών και πληροφοριών από το Internet.

Εξετάσεις-Βαθμολογία
Η τελική εξέταση γίνεται με κλειστά βιβλία.
Υπάρχει η δυνατότητα εκπόνησης ομαδικής προαιρετικής εργασίας 3-4 ατόμων, η διεκπεραίωση της οποίας πραγματοποιείται την 3η ώρα του μαθήματος. Επιπλέον, πραγματοποιείται επίσκεψη σε βιομηχανία, στην οποία η συμμετοχή συμβάλει θετικά στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης.

Βιβλιογραφία

Συνιστώμενη βιβλιογραφία
(δεν έχουν καταχωρηθεί ακόμα πληροφορίες)

Εξεταστέα ύλη
  • Παρουσιάσεις παραδόσεων
  • Διδακτικό βιβλίο
  • Τεύχος σημειώσεων.

Τελευταία ενημέρωση: 26/6/2013

Υλικό

#2
Εξετάσεις

Ιστοσελίδες

Σχετικά μαθήματα

Στο forum...
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες